Den 2

13. october 2013 at 19:18 | Lucy1616 |  My diary
Hezký podzimní večer, vítám vás u nového článku :D Taky u vás bylo dnes tak krásně? Ódpoledne jsem si vyšla s pejskem na procházku a opravdu nádhera. Ty krásně zabravené stromy, sluníčko pěkně hřálo, a tak bych mohla pokračovat donekonečna. Co jsem dneska baštila? Tak koukejte:

snídaně: ovesná kaše s jablkem a hruškou, skořicí a Cini Minis (recept)
svačina: trochu sušených jablek
oběd: vývar s nudlemi, dušené vepřové maso s brambory vařenými ve slupce, vařená mrkev a kedluben
svačina: na procházce menší jablko
150 g bílý jogurt s banánem, trošku Cini Minis
půl jablka
večeře: knackebrot s Lučinou linie, horácký sýr, 2 menší rajčata, čínské zelí, půl papriky, kousek kedlubnu

pitný režim: zapomněla jsem spočítat, kolik toho celkem bylo, ale převážně jsem pila čaje, protože u nás doma máme hroznou zimu, zvlášť u mě v pokojíku

spánek: 8 hodin

pohyb: 25 min jóga, 80 min procházka se psem, možná si dám ještě 15 min posilko na bříško



Tohle jsem vyfotila při dnešní procházce:

Jinak zítra bych ještě chtěla přidat fotku pejska, ale tu mámna foťáku a nechce se mi pro něj jít a stahovat fotky do počítače :P
Těšíte se do školy? Já teda moc ne, protože máme odpoledko, tělák až do půl pátý, takže domů se dostanu v půl šestý. Skvělý. Vrátím se ze školy, naučit a spát. To je náplň zítřejšího odpoledne/podvečera. Blbý to bude taky v zimě, denně ráno zatmy odejdu a přijedu taky ve tmě, protože třeba už v prosinci se stmívá ve čtyři odpoledne. Ale dost pesimismu, chci vám povědět můj příběh.
Ten začíná zhruba, když mi bylo třináct let, možná dvanáct a půl. To jsem se rozhodla, že začnu žít zdravě. Pravidelně jsem snídala, předtím jsem sice taky snídala, ale stylem rohlík s marmeládou, nutelou, sýrem nebo šunkou. Někdy byla a snídani buchta. Kupovala jsem si cerelie od Nestlé, jako například Cini Minis (ty jsou mou oblíbenou lahůdkou i teď :D), Nesquik, Chocapic nebo taky Fitnessky. K nim jsem si dávala jogurt nebo mlíko, někdy nějaký to ovoce. Znáte to, taková ta doporučení z reklam :D Co jsem nosila na svačiny si bohužel moc nepamatuje, ale vím, že někdy to bylo jen ovoce, což bylo pro dopívající holku docela málo na to, že jsem se vracela domů ve 2 dvě, ve tři. K obědu jsem si dávala to, co moje mamka uvařila. Vaří docela zdravě, hodně zeleninová jídla a tak. S pohybem to bylo tak, že jsem měla na základce dvě hodiny tělocviku denně a k tomu jsem ještě chodila denně běhat. Na začátku mého zdravého žiotního stylu jsem měla cca 45 kg při asi 157-159 cm. Byly doby, kdy jsem jedla opravdu hóóódně málo. To jsem se dostala na váhu 40 kg a vypadala jsem docela už anorekticky. I kamarádky mi říkaly, abych začla trochu víc jíst a měly za to, že jsem anorektička. Mamka si to taky začala postupně uvědomovat. Přišlo jaro 2012. V mém životě nastal nějaký zlom. Naštěstí mi nebylo souzenou, se stát opravdovou anorektičkou. A jsem za to jen a jen ráda. Přeci 160 cm a 40 kg je tak trochu málo. Vůbec netuším, co se to ve mně stalo. Najednou jsem začala hodně jíst, samé buchty sladké, a tak. Na začátku léta už to bylo 48 kg. Postava už vypadala lépe, ale já jsem se sama sobě vůbec nelíbila. V této době jsem také chodila běhat a jezdila na kole. V létě jsem se při tom sladkém trochu mírnila, znáte to, jsou velká vedra a člověk nemá na jídlo chuť ani náladu. I sport je v létě tak nějak přirozenější. Horší to bylo zase na podzim. Sice jsem začala cvičit s celosvětově známou uznávanou fitness trenérkou, Jillian Michaels, ale váha pořád stoupala. Až jsem se příští léto dostala na neuvěřitelných 56 kg! Na 160 cm trochu moc, nemyslíte? Vinu za to neneslo jen sladké, ale i velké večeře, které jsem v tomto období dokázala spořádat. Třeba 2 krajíce velkého chleba se šunkou sýrem, a tak podobně. Další zlom přišel na dovolené v Jizerkách, kde jsem byla s rodiči a bráchou. Jediná fotka! Jediná blbá fotka co může všechno změnit! V tomto případě tedy blbá nebyla, dokopola mě k tomu, abych zásadně překopala svůj jídelníček. Příklad toho, co jsem jedla: K snídani například celozrnný chléb s máslem a rajče, ke svačině jablko nebo jiné ovoce, k obědu třeba vařená brokolice s bramborem, ke svačině kousek pečiva a k večeři zase celozrnný chléb s máslem a nějaká zeleninka. Já vím, ze začátku to bylo docela jednotvárné, ale zvykala jsem si na míň stravy, a navíc jsem byla na dovolené, kde si nemůžu vymýšlet nějaký přepych. Z původních 56 kg jsem za měsíc dostala na 49 kg. Já vím, je to docela rychlovka, ale žádný jo-jo efekt bohudíky nenastal :) Jediný prohřešek za tot období, hrozně moc jsem cvičila, třeba 3x denně 1 hodinu! Ano, přiznávám, je to moc, a z toho mám ten úraz :( Až doteďka jsem nemohla cvičit, ale teď zase postupně zkouším, hlavně jógu, a jde to čím dál líp. Zítra je moje první hodina tělocviku, takže zíra určitě přidám nějaké dojmy :)
Pá, mějte se a dobrou noc :)
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement