Den 4-7

18. october 2013 at 19:35 | Lucy1616 |  My diary
Ahoj, omlouvám se, že jsem sem přes týden nic nenapsala, ale prostě nebyl čas. Učení nad hlavu, nestíhala jsem se učit, takže jsem na nějaký blog chodit nestíhala. Poslední článek tu byl myslím v pondělí, a tak vám jenom přiblížím, co jsem v uplynulých dnech spapala :))
Úterý 15.10. (den 4)
snídaně: 150 g bílý jogurt s banánem, hruškou a domácím musli (ovesné vločky, ořechy, sušená jablka, hrušky a švestky ♥
svačina: chléb Moskva s máslem a sýrem Gouda, zelenina
oběd: :D jablko
svačina kedlubnová polévka, knackebrot, vařené jablko s hruškou a švestkou ♥
večeře: 2 knackebroty se šunkovým pomazánkovým másle, šunka, Gouda, rajče, čínské zelí, okurka,

Středa 16.10. (den 5)
snídaně: chleba s pomazánkovým máslem a sýrem, čínské zelí, rajčata, 1 mega ředkvička
svačina: bílý jogurt (150 g) s domácím musli
oběd: :D banán
svačina: kedlubnová polévka
večeře: knackebot s pomazánkovým máslem a sýrem, rajčata, okurka, 1/4 papriky, kousek čínského zelí

Čtvrtek 17.10. (den 6)
snídaně: ovesná kaše s vařeným jablkem a hruškou, Cini Minis, skořice ♥
svačina: chléb Moskva s máslem a sýrem, zelenina
oběd: jablko :D, mandarinka
svačina: zeleninová polévka, jablko, banán
večeře: knackebrot s rybí pomazánkou, sýr, rajačata, okurka, paprika, 1 mega řekdvička :D

Pátek 18.10. (den 7)
snídaně: 1/3 velké bagety s rybí pomazánkou, rajče, paprika, okurka
svačina: bílý jogurt s domácím musli
oběd :D : mandarinka, rýžové chlebíčky s rajčaty a bazalkou ♥
svačina: zeleninová polévka s houbami, rybí filé na másle, vařená brokolice a mrkev, červená řepa
3/4 jablka
večeře: knackebrot s rybí pomazánkou s sýrem, ředkvička, paprika, kedlubna

Tak to je můj jídelníček za tenhle týden :D Když to shrnu, nemyslíte si, že jím jako docela dost? A taky si myslím, že jídla se často opakují, nemám žádně změny a stravuji se celkem jednotvárně. Nemyslíte? Zeleniny jím hodně, o to se nebojím :D, o ovoce nouzi taky nemám, ale zděšující je fakt, že jsem za cca za tento týden přibrala 1 kg! Vůbec si nedokážu vysvětlit, proč! Určitě je to ale způsobeno nedostatkem pohybu, ten mi teď ve školním roce obzvláště chybí, jenže kde si na to mám najít čas, když přijedu například v 5, rychle se naučit, jít spát, abych alespoň ten spánek měla v pořádku, a co jsem se nestihla naučit včera, to rychle musím dohnat v autobuse nebo o přestávkách. Na střední škole je to učení celkově hodně náročné, a to jsem teprve v prváku! Co budu dělat tamhle ve třeťáku?! Jinak nedostatkem tekutin ten váhový přírustek určitě nebude způsobený, protože piju opravdu hodně. Ráno ke snídani 0,5 l čaje, ve škole 1,5 l vody, někdy si koupím i čaj ve školním automatu, někdy odpoledne, když je autobus ještě v nedohlednu, v Rossmanu neperlivou vodu, a doma ještě plno čaje a vodu. Takže tuhle možnost taky vyloučím. Co zbývá? Sladké! Ale já sladké přece nejím! Například mléčnou čokoládu už jse neměla hrozně dlouho! Obas si něčeho sladkého sice užidbnu, ale většinou to bývá třeba jen opravdu několik kousků sladkého popckornu od bráchy a tak podobně. Kdyžtak zkuste ještě napsat do komentů, co vás napadne o tomhle problému ;) Jsem z toho jako docela dost nešťastná, protože já se tak snažím zhubnout a místo toho ztloustu. No nenaštve to?
Teď bych se chtěla vyjádřit k tomu divnému uspořádání jídel. Oběd je tam zpravidla ovocný, protože v poledne jsem ještě ve škole a domů se dostanu někdy i v 5 nebov 6, takže na nějaký oběd není ani pomyšlení. K večeři mít oběd je naprostá kravina, protože v druhé polovině dne bychom se už měli vyhýbat sacharidům, jako třeba pečivu, rýži, bramborám nebo těstovinám. Proto to řeším tak, že když přijedu ze školy, dám si polévku a k ní knackebrot a třeba nějaké ovoce. Večeři mívám tak v půl sedmé.
Další věc je, že mým největším jídlem dne je snídaně. To je asi to nejlepší řešení, protože to, co ráno sníme, má tělo ještě možnost v průběhu dne spálit. Proto si ráno můžeme dovolit i ten nějaký menší ,,hřích" v podobě sladkosti nebo něčeho, čemu zdravá výživa moc nefandí. Potom následuje svačina ve škole, ta už by bměla být o něco menší než snídaně (pozn. Do svačiny řadím i ten ,,oběd"). Skutečný oběd by měl však být až po příjezdu ze školy, ale jak už jsem zmiňovala ze ,,sacharidového důvodu", nějaký oběd v tuto dobu není reálný. Večeře už by měla být malinká, to mívám jen ten knackebrot. Postřeh: Pokud jsme v průběhu dne jedli správně a dostatečně, neměli bychom mít večer už hlad. To je základní pravidlo, kterým se určitě řiďte. Pokud tomu je naopak, zkiste se zamyslet nad svým jídelníčkem.
A tímto se s vámi pro dnešek už loučím :) Příště očekávejte nějaký článek spíše o tom, jak se stravovat a podobně.
A NEZAPOMEŇTE KOMENTOVAT! :D
:**
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement