Food tips - obědy 2

6. november 2013 at 20:03 | Lucy1616 |  Lifestyle
Obědy většinou neleží zcela v našich rukou, ale pokud si můžeme alespoň vybrat mezi jednotlivými jídly například ve školní jídelně, vždy si vybereme tu zdravější variantu ;) Už i v jídelnách se objevují jídla jako kuskus, cizrna, bulgur a jáhly ;)


Samozřejmě pokud se můžete utlouct po kynutých knedlících s jahodama (knedlíky já naprosto nesnáším! :D), můžete si je jednou za čas bez výčitek svědomí dát :)
Zase jsem si pro vás přichystala nějaké tipy ;)
ke každému obědu patří polévka - např. zeleninová obsahuje jenom 50 kcal!
  • přírodní kuřecí řízek (140 kcal) s vařenými brambory (100 g - 70 kcal), zeleninová obloha (50 kcal) = 260 kcal
  • vařený kus-kus (100 g - 110 kcal) se zeleninou (50 kcal) = 160 kcal
  • pečené kuře (100 g - 140 kcal) s rýží (100 g - 120 kcal), zelenina (50 kcal) = 310 kcal
  • ryba na másle (160 kcal) s vařenými brambory (70 kcal), zelenina = 280 kcal
  • kuřecí rizoto se zeleninou a sýrem (180 g - 160 kcal), zeleninová obloha = 210 kcal
  • dušená mrkev (50 kcal) s vařenými brambory (70 kcal) a plátkem vepřového masa (100 g - 250 kcal) = 370 kcal
  • čočka (250 g - 310 kcal) s vejcem (80 kcal) = 390 kcal
  • kuřecí čína (100 g - 100 kcal) s rýží (120 kcal) nebo těstovinami (100 g - 140 kcal), zeleninová obloha = 270 - 290 kcal
  • dušený špenát (100 g - 30 kcal), vařené brambory (70 kcal) a vejce (80 kcal) = 180 kcal
  • hovězí roštěná (190 kcal) s rýží (120 kcal), zelenina = 360 kcal

Klasická ,,jídelňová jídla"
  • špagety s boloňskou omáčkou (150 g - 400 kcal) se sýrem (50 kcal) = 450 kcal
  • šunkofleky (150 g - 230 kcal), zelenina = 280 kcal
  • rajská omáčka (100 g - 150 kcal) s houskovým knedlíkem (2 ks - 180 kcal) a hovězím masem (100 g - 160 kcal) = 490 kcal
  • dušené zelí (100 g - 110 kcal) s bramborovým knedlíkem (3 malé kusy - 180 kcal) a vepřovým masem (100 g - 250 kcal) = 540 kcal
  • rýžový nákyp s ovocem (150 g - 180 kcal) = 180 kcal
  • těstoviny (100 g - 140 kcal) s mákem (10 g - 60 kcal) nebo tvarohem (50 g - 60 kcal) posypané cukrem (30 kcal 1 lžíce) a polité máslem (50 kcal) = 280 kcal
Příští článek bude o odpoledních svačinkách :) Na ty já se obzvlášť těším :)
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 lady-kikinka lady-kikinka | Web | 10. november 2013 at 18:33 | React

Nějak mi vyhládlo:DD

Ahoj, nechtěla by ses přihlásit do nehtové soutěže?
http://lady-kikinka.blog.cz/1311/nehtova-soutez-uvod
Budu moc ráda, když to aspoň zkusíš, nebude to vůbec těžké a času bude hodně:))

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement