Food tips - sladké odpolední svačiny

25. november 2013 at 15:00 | Lucy1616 |  Lifestyle
A máme tu pokračování rubriky food tips. Tentokrát to budou svačinky na zahnání hladu po obědě :)
Sváče všeho druhu zbožňuju, takže se nelekejte toho množství fotek :D


Bohužel tyhle se odehrávají v odpoledních hodinách a jak je všem jistě známo, odpoledne bychom měli jídlo už trošku omezit :/
Ale to neznamená, že si na nich nemůžeme pochutnat ;)

Budu vycházet z 200 kalorií.
Přináším vám pár tipů, co si ukuchtit:
  • 2 ks ovoce (např. salát z banánu a pomeranče) = 200 kcal
  • bílý jogurt (150 g - 90 kcal) s nakrájeným banánem (110 kcal) = 200 kcal
  • banánové smoothie (jogurt 90 kcal s banánem 110 kcal, lžička medu, trošku mléka - rozmixovat) = 225 kcal
  • jogurt (90 kcal) s domácím musli (150 kcal) = 240 kcal
  • půlka tvarohu (125 g - 140 kcal) s medem (1 lžička 25 kcal) a jedním knackebrotem (30 kcal) a mandarinkou (30 kcal) = 225 kcal
  • čtvrt tvarohu (70 kcal) s banánem rozmačkaným (110 kcal) a jedním knackebrotem (30 kcal) = 210 kcal
  • mrkvičkový salátek (mrkev 40 kcal, jablko 60 kcal, pár rozinek 20 kcal, nastrouhat, zamíchat a zakápnout citronem) a dva knackebroty (60 kcal) = 180 kcal

Nechte si chutnat ;)


Co vy rádi svačíte?



Odpoledne bych sladké moc nedoporučovala, ale když je to jednou za čas... :)







Příště slané svačinky!
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement