Food tips - svačinky do školy - slané

4. november 2013 at 16:00 | Lucy1616 |  Lifestyle
Pokračujeme v našem speciálu Food tips, tentokrát to budou moje nejoblíbenější svačiny naslano. Snídaně mám sice ráda sladké, ale svačiny radši slané :D Je to se mnou komplikované, ja vím :)
Těch fotek tady bude dnes poněkud víc, protože já prostě miluju slané svačiny! :D ♥



  • celozrnný chléb (100 kcal) s Lučinou (40 g) a šunkou (30 kcal), zelenina (50 kcal) = 220 kcal
  • půlka tmavého rohlíku (70 kcal) s máslem (50 kcal) a sýrem (50 kcal), zelenina (50 kcal) = 220 kcal
  • zeleninový salát (50 kcal) v krabičce s tmavým rohlíkem (140 kcal) = 190 kcal
  • celozrnný chléb (100 kcal) s vařeným vejcem (80 kcal), zelenina (50 kcal) = 230 kcal
  • cottage (30 g - 30 kcal) s tmavým rohlíkem (140 kcal), zelenina (50 kcal) = 220 kcal
  • domácí těstovinový salát (70 g uvařených těstovin - 110 kcal, zelenina - 50 kcal, plátek sýru - 50 kcal) = 210 kcal
Myslím, že všichni máte dostatek fantazie, abyste si vymysleli další svačinové variace i bez mojí pomoci :) Kdyžtak se můžete podělit zase v komentářích ;)
Tento článek je přednastavený, jelikož v tuto dobu se stále ještě nacházím ve škole a nejspíš kopu do míče ve snaze dát aspoň jeden gól při učitelově vymyšlené hře jako minule :DDD
Bílá bageta sice nic moc, ale líbí se mi tam ta tabulka :D
Podobný chleba tomuhle mám doma :)
Nechápu, proč všude cpou ten salát :D


Mňááám (kromě toho salámu :D
Další článek bude o obědech ;)
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement